Wednesday, July 20, 2011

2. osa


Kõhud täis söödud ja nii me siis istusime minu toas ja rääkisime .

sa tead , et see on juba ülemeelikult kaugele läinud ? „ alustas Kristo teemat jälle .

Ma saan aru , Ma tahaks et see lõppeks . See peab lõppema . Kunagi kindlasti . „

Kus sul need on ?“

eemm.. eee...“

ütle nüüüd !“

Mida sa plaanid ?“

ÜTLE KUS NEED ON“

Sahtlis . „

Kristo võttis mu süstlad ja aine . Pistis need suurde kilekotti , võttis mu käest kinni ja me läksime tema aiamaale .

Nii , „ ütles Kristo .

mida sa plaanid ? „ küsisin .

Küll sa näed „

Ta võttis kotist kilekoti , Paberit ja korjas kuivi oksi .

Sättis need korralikult lõkkeplatsile.

ütle nüüd igaveseks hüvasti . Sinus on tahtejõudu et sellest välja tulla . „ ütles Kristo ning andis tuld .

Ma suudan , Ma tean et ma suudan. „ sõnasin , ning vaatasin kerge muigega põlevaid süstlaid ja ainet .

Imelik , mul oli hea tunne . äkki see tõesti aitab .

Seisime kahekesi ja vaatasime kuidas lõke põleb . Ootasime kuni kõik oli ära põlenud ning lõke oli kustunud ja korras oligi . Ma tundsin ennast hästi .

Siis liikusime majade poole tagasi . Jätsime üksteisega hüvasti ning ma läksin tuppa .

Nii kuradima hea tunne oli . Ma jätsin nedega hüvasti . Vähemalt ma loodan et jätsin kogu selle jamaga hüvasti . IGAVESEKS.

Olin unine ning seetõttu jäin ka vara magama .
---

Ärkasin särava päikse peale .

kui hea tunne „ laususin omaette . Liikusin kööki ning valmistasin endale kohvi ja võikusid .

Lauapeal oli ka mulle jäetud kiri .

Tsau Karmen !

Oleme isaga spa's. Jätsime sulle väheke raha , et saaksid endale midagi head osta .
Tuleme ülehomme . Kui midagi on või kuhugi lähed siis ole hea ja helista, sõnumineeri või jäta kiri .

Armastav Ema .



VAPUSTAV ! Neid pole .

Tormasin kohe oma tuppa ja panin muusika lõhkuma .
Tantsisin ja Chillisin niisama mööda elamist ringi .

WOOHHOO , ajee ajee „ karjusin lambist .

Nägin aknast mööda kõndivat Kristot , kes ilmselt mulle külla tuli . Kuna ta on nagu pereliige siis astub ta meile koputamata sisse . Ja hopsti juba oligi ta toas .

No mis pidu sa korraldad siin ? „ küsis ta .

ajee ajjee ajeee , mu vanemaid poooleeee ! „ laulsin talle ,

Ta hakkas naerma ning toksis segast koos minuga . 


No comments:

Post a Comment